Velkommen til Barberklubben.dk kundeservice

HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?

Top 5 FAQ

Ikke overbevist endnu?
Find svar på dine spørgsmål her.

Er der en bindingsperiode?
Nej. Du kan afmelde dit medlemskab til enhver tid helt uden gebyr.
Jeg har skiftet adresse - hvad gør jeg?
Du kan via dit login ændre din adresse på din personlige side.
Hvis du ønsker det, kan vi også gøre det for dig. Kontakt os via kontaktformularen eller via mail: info@barberklubben.dk

OBS. Husk at ændre adressen inden din næste ordre, efter ordren er modtaget, er det ikke længere muligt at ændre adressen.
Kan jeg ændre leveringsintervallet?
Ja, du har kontrollen. Du kan ændre intervallet til præcist dit behov. Har du eksempelvis valgt levering hver 8. uge og gerne vil skifte til hver 10. uge, kan du gøre det via dit login eller skrive til os.
Er der leveringsomkostninger?
I Danmark er fragten inkluderet i prisen. Forsendelser til udlandet bliver pålagt 10kr i fragt.
Kan pakken gå i min postkasse?
Åbningen skal minimum være 21 cm bred og 3 cm høj for at vores pakker kan komme igennem.

Bestilling fra Norge

Jeg bor Norge - hvad koster det for mig?
Du betaler 195 DKK (8 blade) + 10 DKK (Levering) hvilket svarer til ca. 259 NOK - Norges billigste ifølge Prisjakt.no. Pakken er fremme på 2-6 hverdage.
Jeg bor Norge - skal jeg betale told af mine barberblade?
Nej. Toldgrænsen i Norge er 350 NOK vores pakker ligger under denne værdi.

Mit abonnement

Hvor lang er leveringstiden?
Vi afsender ordrer alle hverdage. Alle ordrer bliver sendt med PostNord og vil være fremme 1-2 hverdage efter afsendelse.
Er der en bindingsperiode?
Nej. Du kan afmelde dit medlemskab til enhver tid helt uden gebyr.
Jeg har skiftet adresse - hvad gør jeg?
Du kan via dit login ændre din adresse på din personlige side.
Hvis du ønsker det kan vi også gøre det for dig. Kontakt os via kontaktformularen eller via mail: info@barberklubben.dk

OBS. Husk at ændre adressen inden din næste ordre, efter ordren er modtaget er det ikke længere muligt at ændre adressen.
Kan jeg annullere min ordre?
Nej, desværre. Vi ekspederer din ordre så snart, vi har modtaget den. Ønsker du ikke længere at modtage varerne, skal du blot returnere dem ved modtagelsen.
Min ordre er ikke kommet - hvad gør jeg?
Af og til sker der fejl, men vi gør vores bedste for at løse dem så problemfrit som muligt. Kontakt os via kontaktformularen eller via mail: info@barberklubben.dk så vi kan få bragt orden i sagerne.
Kan jeg ændre leveringsintervallet?
Ja, du har kontrollen. Du kan ændre intervallet til præcist dit behov. Har du eksempelvis valgt levering hver 8. uge og gerne vil skifte til hver 10. uge, kan du gøre det via dit login eller skrive til os.
Kan jeg ringe til jer?
Da så få kontakter os via telefonen, har vi sparet telefonpasseren væk for at give dig billigere priser.
Vil du alligevel gerne i telefonisk kontakt med os, kan du sende en besked inklusiv dit telefonnummer via kontaktformularen eller info@barberklubben.dk, så ringer vi dig op.

Om os

Om Barberklubben.dk
Barberklubben.dk er en onlineshop med barbergrej af den højeste kvalitet fra Gillette. Vi sælger barberblade på abonnement for at sikre, at du aldrig løber tør!

Vores mål er, at du som kunde får en helt igennem fantastisk oplevelse, når du handler hos os.
Vores abonnement/medlemskab skal være så let og gennemskueligt som muligt! Ingen skjulte gebyrer eller bindinger der er umulige at komme ud af igen!

Barberklubben.dk

Skolevangen 13
9440 Aabybro
Danmark
Job hos Barberklubben.dk
Vi har desværre ingen ledige stillinger i øjeblikket.
CSR
For at mindske vores indflydelse på naturen vælger vi kun forsendelsesmateriale der er FSC certificeret.

Klageadgang

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@barberklubben.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en tilfredsstillende løsning, kan du, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, indgive en klage til Forbrugerklagenævnet. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her
Trustpilot